Monday, December 12, 2011

twilight is the best!~

yesterday...................................
ZEfronholic

yes!yesterday plan aku dengan budd aku menjadi..kitaorang jadi keluar and tengok twlight saga breaking dawn part one!aku tak tau nak kata apa.....ni je perkataan yang dapat aku described daripada semalam...AWESOME,ROMANTIC,FANTASTIC AND THE BEST FILM IN MY LIFE!semua cerita twilight memang awesome!aku tak akan lupa kan pun cerita ni...kalau aku diberi kesempatan,aku nak je masuk sekali dalam cerita ni..korang tau kan pelakon dia,right?ok yang tak tau mari aku bagi tau..
"The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1" Premiere | TooFab Photo Gallery
robert pattison,kristen stewart and taylor lautner...ini lah watak utama dalam cerita twilight..so ini jelah yang aku nak cerita kan..sebab dah malas nak menaip+otak talak i lea...so good nite..sweet dreams..
:Dain:D

No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..