Saturday, December 10, 2011

rantai burung hantu haram !ye ke?


bismillahirahmanirrahim...bagi aku benda amat penting...sebab aku orang  ISLAM...and aku kena sebar kan benda ni dekat korang juga...rantai burung hantu...korang tahu kan?..kan sekarang dah jadi trend remaja sekarang....alah rantai yang macam ni...

hurm...mesti diantara korang ada yang dah beli kan?mengaku je lah...korang tau tak yang benda ni haram....aku pun sebenar nya baru tahu...aku dapat tahu melalui http://haiyumhaffiz.blogspot.com and http://cikepal06.blogspot.com..kalau korang tau lebih lanjut checkidaut lh blog diaorang ni...aku dh tinggalkan link diaorang...and don't forget to read it ok?..kalau tak rugi..and aku dah jalankan tanggungjawab aku untuk menyebar kan perkara ni.. .inagtlah kita ni dekat dunia cuma sementara saja..tapi di akhirat itulah kehidupan abadi..renung-renung kan lah ye...okeylah aku nak delete entry yang ada aku tempek kan gambar benda yang menyeramkan ni...so jgn lupa baca pasal  benda ni kat blog yang aku bagi link tu..key?kalau tak korang akan menyesal sebab tak membaca benda ni....bacalah,bacalah,bacalah.............huhuhuhu-__-

:Dain:D

No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..