Saturday, December 24, 2011

hai 2012 bye 2011!~


Republic Rose

yow,peeps~so dalam satu minggu je lagi kita nak masuk ke tahun yang baru..mungkin tahun 2011 banyak kenangan pahit maybe tahun2012 banyak pulak kenangan manis...dan sebalik nya>.<hahahaha!korang yang sekolah dekat tempat yang sama,dapat jumpa kawan lama balik..tapi aku,bye sekolah lama and kawan lama...hye sekolah baru,kawan baru...tu pun kalau aku terbuka hati nak sekolah kat tempat lain...cakap pasal sekolah..aku confused!tak tau nak sekolah mana~memang lah dapat tawaran tapi dekat sekolah ***********!tapi aku rasa macam tak selesa dekat sekolah situ..but nvm!so no more about school topic!so korang dah beli beg sekolah BARU,baju sekolah BARU,kain sekolah BARU,alat tulis BARU and semuanya baru...but aku tak lah semua baru..mana yang boleh pakai,pakai lagi...bak kata orang#recyclereusereduce#!

Pinger - świetni ludzie

masuk sekolah,tak boleh relax-relax,tak boleh main-main,tak boleh outing pergi jalan-jalan and semua nya tak boleh!tapi ada lah sesetengah yang boleh...tapi yang untung nya dapat jumpa kawan..horray~so?apalagi mula lah bergosip,bergaduh and macam -macam lagi lah...tapi yang bergaduh tu makesure kan lah benda yang kita gaduh kan tu tak terlalu sensitive okey?okey good kalau dah faham!so,hari ni ada cerita apa ya?owh ya...esok kan HARI NATAL..so selamat hari natal kepada orang yang patut menyambut hari natal...so bye!

No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..