Friday, December 23, 2011

andai kan aku!


 

hey,peeps~aku suka sangat semalam and hari ni..b'cause lepas tengok cerita BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG tu...cair aku dibuatnya....terutama hero and heroin dia lagi cute+sweet+romantic=best ending...kalau lah NURUL ELFIRA LOY tu aku...huh,mahu pengsan aku...serius,kalau tu aku...aku.......buat bodoh je lah..tapi dalam hati menjerit nak peluk dia(LOL)...fikir balik  I AM MUSLIM....mana boleh,bukan muhrim woo!~tapi bila aku tengok dia(RANDY PANGALILA) ni macam tak hensem..tapi bila aku aim betul-betul,tak hensem BUT ohsem je>.<huhuhuhuhu...


korang perasan tak,lama dah kan aku tak mengepost entry....sebab apa?sebab......tak ada idea,kamera rosak...hah cakap pasal kamera,kamera aku still rosak lagi..uuuuuweekk...macam mana ni?boring lah kalau tak da kamera...oit,baru bape jam buka komputer,dah hujan...hayyooo!okeylah nak pi angkat pakaian sebelum mak cek balik..so bye

Illustration Friday: Sink - thecarolinejohansson.com


p/s:sekarang musim hujan kan?so jgn main hujan.nanti demam susah!


:Dain:D


No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..