Sunday, February 5, 2012

Mak ai jauhnya lah~

assalamualaikum and good night (for the opener)...okey,tadi aku pergi KUALA SELANGOR..agak jauh kan...yelah bagi aku sebab aku daripada KAJANG..LOL~okey,mula-mula diaorang kata aku and ALIA(cezen aku yang comel) tu tak payah pergi sebab takut kereta tak muat..and before that aku terlupa pulak apa tujuan aku nak pergi KUALA SELANGOR..sebenornya..meh sini dengar betul-betul ye..abang saudara aku nak pergi merisik and nak bertunang..hah tu lah sebab nya...#bikin gempak je#of courseslah ini berita gempak okey!aku dengan alia baru tahu yang  kitaorang pun kena pergi..so kitaorang pun mula lah menggelabah..baru terhegeh-hegeh nak mandi nak siap and what ever~kitaorang bertolak dalam pukul 10.30 pagi and sampai dalam pukul 1.30 petang..huh lamanya....okey ni gambar yang sempat aku tangkap~









ibu mithali 2012...cewah!~lol.

okey that's for now..nanti beberapa minit kemudian aku akan post again about my FRIENDS!

:Dain:D

No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..