Friday, February 3, 2012

Change again~

aasalamualaikum and bonjour fellas...yeah my blog has totally changed!thanks kepada DONGHAE'S WIFE
~tengs a lot...sayang kamo TEMBAM!aku geram-geram dengan kau..tunggulah masa sekolah mula ,nadira,

nanti..hehehehe..sebenarnya baru aku baru teringat yang aku dah almost lupa pada janji aku kepada korang(aku tak boleh panggil ain untuk diri aku)..tapi sorry!
meh,dekat dekat..aku nak cerita pasal kawan baru aku ni...ramai lah juga...first sekali of coures lah isteri DONGHAE,Dalili,Nadira,Edora,Syafika,Arny,Athirah and so on~

ISTERI DONGHAE----->

name: Nur Danisyah
nickname:Elfish or D......
age:13 years old
school: JESS
character:Selalu bertukar bila berjumpa dengan kawan dia..buat-buat tak kenal..LoL~tak apa Danisya...Selalu kena berleter dengan ATHIRAH....padan muka.hahahaha(ketawa jahat)tapi seorang yang baik dan cute!

Dalili----->

name:Dalili (tu je yang aku tahu,tak ingat)
nickname:Dalili (juga)
age:13 years old
characters:kadan-kadang semek ni boleh jadi garang boleh jadi pendiam and boleh jadi segala-galanya~tapi lepas dengar ceramah cikgu Ibrahim terus insaf...(me too)..dia akan ketawa kalau aku,Danisya,Athirah and Nadira ketawa!kahkahkah(LOL)

Nadira---->

name:Nadira
age:same(penat tangan ku,capek,capek)
characters:budak ni lain sikit...pelat 'S'...orang cakap 'S',dia cakap 'SH'...terlebih pulak..tapi dia dalam proses pembelajaran bagaimana hendak menyebut 'S'


okie dokie sampai sini dulu lah..mata dah kuyu ni...dah nak dekat pukul 1.30 a.m dah ni...esok sambung pula dengan kawan-kawan yang lain...tatatititutu!


p/s:korang dah tidur aku belum tidur ...so bye :B

:Dain:D


               

No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..