Sunday, December 18, 2011

aku harap korang ada dekat sebelah aku!



Ulzzang - lovee. ♥

yow,fellas!~miss nya aku dengan kawan aku-_-..korang rindu jugak dengan kawan-kawan korang??kita serupa~tapi aku tak dapat jumpa diaorang tahun depan sebab aku kan nak masuk sekolah menengah~ngee!huh-_-baru je nak nikmati macam mana menjadi seorang senior .....dah kena jadi junior balik...tapi mana lah aku tau...tiba-tiba nanti tahun depan salah seorang kawan aku sekolah sama dengan aku...yay!ada kawan dah....tak lah susah sangat kalau dekat sekolah baru nanti!~apa yang aku merepek ni...korang tau tak,aku berfikir dari pukul 11.00 malam ni sampai sekarang aku tak tau nak tulis apa..hurm....aku harap kawan-kawn aku rindu kan aku juga~mesti sedih kalau diaorang tak rindukan aku.....hahaha::Dokeylah ..nak tidur dulu !nite:D
:Dain:D

No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..