Thursday, January 26, 2012

i wanna go to school!


hahahaha!comelkan akak ni~of coures lah kan...cantik pula tu...jangan JELLY okey?seriously,akak ni peramah gila~cus what?first day aku masuk JESS dia kata'HYE' ! my heart said:CUTE NYA LAH KAKAK NI'~okey ni blog dia...checkidaut lah tunggu apa lagi:)
http://zelittlepinkmonster.blogspot.com

okey,back to the topic>.<seriously,I WANNA GO TO SCHOOL!nothing i can do at home...just tengok tv,bukak buku(5 minit je),tidur,makan,facebooking and bloging..tu je lah yang aku tahu....biasalah...i'm teenager,right?i'm young right...FOREVER YOUNG!okey disebabkan aku ni YOUNG so mestilah banyak perkara yang dah aku lalui(tak lah banyak mana pun-_-'

*i still remember masa mula-mula naik basikal turun bukit terlanggar pasu sorang makcik ni...punya lah gementar sampai berpeluh-peluh sebab takut kena marah..hehehehe
*masa pergi outing dengan SARA,AYNA AND kakak sara..best giler...dekat alamanda je kot walaupun dekat dengan rumah itu adalah perkara yang best pernah aku alami!
*sekolah dekat sekolah bangi adalah kenangan yang tak akan aku lupa kan sampai bila-bila...sebab ramai kawan aku yang comel-comel,cantik-cantik,manis-manis,ensem-ensem,macho-macho and semua nya lah..senang citer!
*masa ular masuk dekat rumah tu yang paling mengerikan for this year!hate this day!
*time mula-mula sekolah kat JESS...rasa janggal giler!tapi seronok..
*pergi terengganu dengan buddies aku..woohoo!first time pegang penyu..#ekaupenah#(org tak pernah pegang penyu)
*coming soon....
*coming soon...
*coming soon...
*coming soon...
*coming soon...

okey,kalau nak tahu pengalaman paling best...saksikanlah entry seterusnya..hahahahaha(ketawa nenek sihir)!jangan lupa...and jangan lupa solat zuhu jugak ye..(walaupun dah pukul 3.00 ptg)..kalau tak nanti ALLAH marah!bye,see you in the next entry..(maybe malam ni kot)
תמונות פרופיל
(ohsem nya lah dia ni)

p/s:i am belieber~(but i'm still muslim oke,dokie!)
:Dain:D


No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..