Thursday, December 8, 2011


Vestidos! ♥

yow,peeps!tgh buat apa tu?makan erk?nak sikit...huhuhuhu....gurau je...bosan nya lah hati ni..no body message me...and phone pun tak berdering-dering macam selalu..huhuhu...sedihnya!cpt lah hai berlalu..aku dah naik bosan tahap maximum ni....mak aku ajk aku kait rambutan tengah-tengah panas ni..waduh-waduh...pengsan nanti tak bepasal-pasal pulak....dah lah aku ni tak berapa nak putih...lain mama aku tu..putih..boleh lah cerita!huhuhuhuhuhu!aku ikut ayah aku kebanyakannya...tinggi,kulit tak berapa nak putih,suka tidur,kuat merungut and apa lagi ya?tak ingat dah..kalau persamaan aku ngan mak aku ialah garang,suka membebel,suka tengok cerita mat saleh and more...ok..sampai sini dulu lah..perut aku dah merungut nak makan ni...nanti kang..merajuk pulak perut aku ni..huhuhuhuhu..nak makan dulu ..bye2..

p/s:lauk aku  hari ni ialah sotong masak sambal and sayur tumis...simple nya!

Piccsy :: picc
:Dain:D

No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..