Wednesday, December 7, 2011

good morning!~


`Zero słów♥ - 14. strona bloga dostępnego pod adresem cass-cass.pinger.pl
good morning guys!nari ni still macam biasa..bangun awal,kemas tempat tidur,buka tingkap,sapu rumah,bersihkan najis kucing,mandi and breakfast and here i am....update blog aku...huhuhuhuhu!cuba teka aku sarapan apa?huh'_'.......roti gula je..mesti korang breakfast lagi delicious daripada aku...hmm..nak sikit boleh?hahahaha!main-main aje lah...lepas ni maybe nak pergi bayar bil streamyx and cari barang sekolah sikit..biasalah..semangat nak mula sekolah + sekolah baru + pencil case baru +beg baru +stokin baru + baju baru +kain baru +and everything baru(tak semua lah) = cepat lah mula sekolah!

(5) CHUVA EKLABUSH ! XDD BORING
tapi sedih sebab kena tinggalkan kawan aku!uuuuuuuweeeeeekkkkkk!bye-bye...tak tahu lah kita dapat jumpa lagi ke tak(sara and ayna aku pasti jumpa korang hari ahad ni)...tapi kita mana tahu masa hadapan/future...hope we can  meet again,friends....what a sad!

ilikethislife

p/s:no matter what,i still love you all!~hope you all love me and miss me too..b'cause i miss them to!!

inspiring-pictures.com

:D ain:D


No comments:

Post a Comment

yow,buddies!
can you leave a comment at this post!
TQ for comment..